تبلیغات ویدئویی چیست و چگونه به توسعه کسب و کار کمک میکند؟
تبلیغات ویدئویی چیست و چگونه به توسعه کسب و کار کمک میکند؟
برای مشاغل در حال رشد، تبلیغات ویدئویی وسیله مفیدی برای تعامل با بازار هدف و رشد نام تجاری شما است. با تکامل فناوری و ارائه راههای جدید به مردم برای مصرف محتوا، به نظر میرسد ویدیو مرتباً در بالای جدول قرار دارد. این تعجبآور نیست. سبک زندگی شلوغ، پرتحرک و پر مشغله برای قالبهایی مناسب است که به افراد امکان میدهد اطلاعات را در زندگی روزمره به روشهای متراکم و قابل دسترسی بیشتری نسبت به متنهای ساده استفاده کنند. جذابیت ویدئو غیرقابل انکار است و بنابراین تبلیغات ویدیویی در مسیر تبدیل شدن به نیروی محرکه تبلیغات آنلاین در سالهای آینده هستند. تبلیغات ویدئویی دیجیتال مستلزم تحویل محتوای ویدیویی تبلیغاتی به مخاطبان هدف با استفاده از کانالهای مختلف آنلاین است. به عبارت دیگر، این به معنای توزیع تبلیغات ویدیویی شما بر روی محتوای مختلف وب است. تبلیغکنندگان تبلیغات ویدئویی را دوست دارند زیرا ساخت و ارسال ویدیوها نسبتاً ارزان هستند و میتوانند تا زمانی که شما بخواهید در اینترنت توجه مخاطب را جلب کنند.
نام تجاری شما یک استراتژی راکد روی یک کاغذ نیست – شما باید آن را زنده کنید. نام تجاری شما به طور مداوم تکامل مییابد و گفتن این داستان برای برقراری ارتباط بین مخاطبان و جذب بینندگان جدید مهم است – که در نهایت میتوانند به مشتریان وفادار تبدیل شوند. ویدیو آنچه را که متن انجام نمیدهد انجام میدهد. این یک راه ارتباطی فوری، واقعی و معتبر با اعضای مخاطب ایجاد میکند، افرادی که اغلب میتوانند واکنشها و نظرات را در زمان واقعی ارائه دهند.
چگونه تبلیغات ویدیویی به توسعه کسب و کار کمک میکند؟
- وارد دومین موتور جستجوی بزرگ جهان شوید
با بیش از یک میلیارد کاربر که روزانه بیش از ۲۵۰ میلیون ساعت فیلم مشاهده میکنند، یوتیوب دومین موتور جستجو در جهان است. این جایی است که خریداران احتمالی شما در حال جستجو هستند، بنابراین بهتر است آنجا باشید. جستجوهای “چگونه” از جمله محبوبترینها در YouTube هستند که محتوای آموزشی را به یک فرصت استراتژیک در این فضا تبدیل میکنند. با درک اینکه محتوای YouTube در سفر خریداران متناسب است، از این پلتفرم نهایت استفاده را ببرید.
- رتبه بالاتر در جستجو
در حالی که یوتیوب دومین موتور جستجو است، گوگل اولین است. افزودن ویدیو به وب سایت شما میتواند رتبه جستجوی شما در Google و موارد دیگری مانند Bing و Yahoo به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
واقعیت این است که، افزودن یک فیلم به وب سایت شما ۵۰ برابر شانس شما برای رتبهبندی در صفحه اول نتایج Google را افزایش میدهد. این باعث میشود که ارزش تلاش را داشته باشد – به ویژه هنگامی که ۷۵٪ مردم تنها صفحه اول را جستجو میکنند.
۳. درک مخاطب از محصول خود را افزایش دهید
محصولات میتوانند پیچیده باشند و ضروری است که مخاطبان شما قبل از خرید محصولات شما را درک کنند. خوشبختانه، بازدیدکنندگان وب سایت پس از تماشای فیلم محصول ۶۴ تا ۸۵٪ بیشتر احتمال خرید را دارند.
- ایجاد وابستگی و ارتباط تجاری قویتر
تماشای یک ویدیو تحریک صوتی و بصری را فراهم میکند. فعال شدن هر دوی این مناطق در مغز به این معنی است که بینندگان درگیر فعالیت بیشتری هستند و بنابراین به طور طبیعی وابستگی و علاقه شدیدتری به محتوایی که مصرف میکنند، پیدا میکنند. این امر برای یک کسب و کار کوچک که برای شناخته شدن برند خود تلاش میکند و وابسته به مشتریان وفاداری است که مدام برای کارهای بیشتری بازمی گردند بسیار مهم است.
- با کمترین وسایل بیشترین سود را ببرید
بسیاری از مشاغل کوچک (و به طور کلی مشاغل) فکر میکنند هزینههای زیادی در رابطه با ویدئو و لیست طولانی از تجهیزات وجود دارد که ورود به فضای بازاریابی ویدئویی را مشکل میکند. به نظر میرسد، این موارد یک افسانه است.
تنها چیزی که برای شروع به کار نیاز دارید یک تلفن هوشمند و برخی از نرمافزارهای اساسی ویرایش است. حتی چیزی مانند iMovie میتواند تمام وسیله مورد نیاز شما برای شروع کار باشد.
- فیلم مکمل استراتژیهای بازاریابی است
نکته جالب در مورد تبلیغات ویدیویی این است که میتواند کاملاً استراتژی فعلی بازاریابی شما را تکمیل کند. اگر در حال انجام وبلاگهای هفتگی هستید، میتوانید آن وبلاگها را در قالب ویدئو تهیه کرده یا حتی محتوای بیشتری به صورت ویدیو اضافه کنید.
- فیلمهای بهینه شده توسط Google به راحتی یافت میشوند
اگر وقت خود را برای ایجاد و بهینهسازی فیلمهای خود برای موتورهای جستجو اختصاص دهید، میتوانید ترافیک ارگانیک را به آنها منتقل کنید. این به معنای انتخاب بستر ویدئویی مناسب، ایجاد یک تصویر کوچک جذاب، ایجاد اطمینان از مرتبط بودن صفحه و بهینهسازی SEO، نوشتن عناوین و توضیحات چشم نواز است. . . موارد زیادی برای پوشش وجود دارد، اما ارزش تلاش را دارد.
اگر در حال بارگذاری محتوا در YouTube هستید، میتوانید پیوندهایی را در فیلمها و توضیحات ویدیوی خود قرار دهید. این فقط مثالی دیگر از چگونگی کمک ویدیو به جذب افراد به وب سایت شماست.
پیوندها میتوانند قیمت داشته باشند. پیوندها یا تبلیغات زیادی را در فیلمهای خود قرار ندهید. اگر بیننده احساس کند با تبلیغات آزار میبیند در برابر تلاشهای بازاریابی شما مقاومت بیشتری پیدا میکند و حتی شما را به عنوان یک مزاحم میبیند. این روش ورود نیست.
علاوه بر این، با هوش مصنوعی قادر به رونویسی صوتی تصویری هستند، موتورهای جستجو میتوانند از این رونویسیها برای کشف آسان فیلمهای مرتبط بر اساس جستجو استفاده کنند.
- ارتباط تبلیغات ویدیویی با مارک تجاری و اعتماد مشتری
ویدئو میتواند سریعتر از کپی کردن، یک اتصال شخصی، جامع و جذاب را فراهم کند. اما، این دو رسانه باید به طور همزمان مورد استفاده قرار گیرند تا سازمان شما را مفید، آگاه و انسانی معرفی کنند. ویدیو به آن دو مورد آخر بسیار کمک میکند.
اگر محتوای اضافی، خودتان، همکاران یا کارمندان خود را به صورت واقعی و زمینی ارائه دهید، احتمال ایجاد اعتماد بیشتر است. این همان چیزی است که در مورد بازاریابی داخلی است – ایجاد اعتماد مشتری و استفاده از آن برای ایجاد روابط.
ویدئو بهترین ابزار برای بازاریابی است که میتوانید برای متمایز شدن از بقیه رقبااستفاده کنید. یکی از دلایل این امر این است که همه ما خواهان ارتباط هستیم. ما میخواهیم مردم را ببینیم و بشنویم و نگاهی اجمالی به زندگی روزمره آنها داشته باشیم.
به یاد داشته باشید، محتوای ویدئویی بهترین راه برای نزدیک شدن به مخاطبان است. فقط به سود فکر نکنید – سعی کنید فلسفه خود را برای آنها بیان کنید یا اطلاعات ارزشمندی را به اشتراک بگذارید. هرچه آنها بیشتر در مورد شما و اقدامات مثبت شما بدانند، احتمال وفادار ماندن به برند شما بیشتر است.
- لینک دانلود به صورت پارت های 1 گیگابایتی در فایل های ZIP ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیل موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید به ما اطلاع دهید.
پسورد فایل : گزارش خرابی لینک
دیدگاهتان را بنویسید