نبض مهندسی
گپ و گفت صنعت ساختمان
با حضور نخبگان، مدیران و تاثیرگذاران صنعت ساختمان
معرفی نبض مهندسی:
همانطور که می دانید گفتگو مهمترین ابزار برای انسجام بخشی به مطالبات صنفی و حرفهای و راهکاری قدرتمند برای افقگشایی و ایجاد چشمانداز مشترک در سازمانها و گروههای حرفهای است. رویداد نبض مهندسی، ظرفیت مناسبی است که مهندسان، کارفرمایان، مدیران شرکتها، تولیدکنندگان صنعت گسترده ساختمان و رسانه های تخصصی این حوزه، در یک دورهمی کاملا دوستانه به تبادل نظر و بیان دغدغهها و مسائل صنف و حرفه خود بپردازند. انتقال تجربه، آشنایی مهمانان با همدیگر، شبکه سازی، آگاهی از ظرفیتهای عرضه و تقاضای خدمات و کالا در صنعت ساختمان و گسترش دایره ارتباطی از مهمترین دستاوردهایی است که در کافه همایشگاه مهمانان و مدعوین با هم به اشتراک میگذارند. آژانس خلاقیت محتواک، تجربه متفاوت گردهمایی در این رویداد را در فضایی خودمانی، دوستانه و غیر رسمی اما کاملا اثربخش و هدفمند به شما پیشنهاد می دهد.
موضوع این هفته: برندینگ خدمات مهندسی
خدمات مهندسی هم مثل خدمات پزشکی باید به یک برند حرفه ای تبدیل شود که غیر مهندسان حق ارائه آن را نداشته باشند. برای برند شدن خدمات مهندسی چه الزاماتی باید فراهم شود؟ نقش مهندسان در برندینگ چیست؟ سازمان نظام مهندسی چه وظایفی بر عهده دارد؟ آیا خلا قانونی وجود دارد یا اجرای قانون به درستی انجام نمی شود؟ مهندسان و شرکت های برند چگونه کار می کنند؟خدمات:
- شبکه سازی
- آموزشهای کاربردی و صنفی
- برندینگ و تبلیغات
- گسترش شبکه فروش برند
- ارائه تجربه و دیدگاه حاضرین
- بازی گروهی و ایده پردازی
- پذیرایی
مخاطبان:
- مدیران عامل شرکتهای ساختمانی
- افرادی که به دنبال گسترش ارتباطات و دوستان جدید هستند
- مهندسین عمرانی که دغدغه کیفیت و چارچوب خدمات شون را دارند
- مدیران و اعضا انجمنهای صنفی
- ادمینها و سلبریتیهای صنعت ساختمان
اطلاعات برگزاری ایونت:
- زمان: 29 اردیبهشت ساعت 15
- تعداد: 30 نفر
ثبت نام:
- هزینه: 300 هزار تومان